Sanchez: ret til at bestemme i Arsenal
نوشته شده توسط : borrndmtroje

Sanchez og Arsenal kontrakt udløber i sommeren 2018, Sanchez håber at få 300.000 pounds ugentligt, Men Arsenal havde ikke lyst til at mødes. Under sådanne omstændigheder, Svært at underskrive en ny kontrakt, For ikke så længe siden, Wenger interview, påpegede også, at, Sanchez kan blive hos holdet, Men det ser ud, Sanchez jeg ønsker at forlade.

I et interview, Sanchez udtrykte ideen, Han sagde. " Jeg ønsker at spille Champions League, Men beslutningen er ikke i mine hænder, Jeg har brug for at vente på, at holdet til at træffe en beslutning. Faktisk har jeg besluttet at gøre et godt stykke arbejde, Arsenal vente gives et svar, Alt afhænger af dem. Min idé er at spille Champions League, Og vundet mesterskabet, Dette er min drøm havde altid været, Jeg håber at nå det. "

I en kommentar til, om orlov tid, Sanchez giver svaret er ja, " I øjeblikket er jeg stadig Arsenal, Min kontrakt udløber næste år, Andre, Jeg vil ikke sige mere. " Sidste sæson, Sanchez spillede meget godt. Hvis han forlader, Dette er en enorm slag for Arsenal.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: